Antingen eller..

[12:]

Antingen så äter jag väldigt fort eller så kan jag helt enkelt inte låta bli att uppdatera en gång till..

Nu ska jag bege mig bort från den här lägenheten och ner till Pappersvinden en sväng. Måste prova min nyinköpta ögonskugga innan jag beger mig. Ska ner på Hemköp och köpa med mig lite fika till Pappersvinden, och så måste jag ha frukt och en Gainomax Recovery till dansen ikväll. Solen skiner ute och jag ska passa på att ta lite kort på min resa genom staden Faluns centrum. Höstens färger är verkligen vackra, och jag måste skaffa mig en riktigt kamera någon jäkla gång, så att man kan göra natruens skönhet rättvisa.

Och by the way, så har jag fått jobb! :)

Ha en underbart härlig höstdag!
Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Thorvilja

Hi! Your website is really interesting! I like it!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits