Till Borlänge och Boomtown

[09:46]

Ska in och duscha nu, sen ska jag fixa lite käk för att innan ett vara på plats i Boomtowns lokaler i Borlänge. Ska sätta ljus till en koreografi jag gjort, med hjälp från proffsen som utbildar sig på Boomtown. Just nu känner jag verkligen inte för det, men jag måste ju.. Är hängig och känner mig allmänt sjuk. Trist, eftersom jag typ alltid är sjuk eller börjar bli.. Jag går i ett ständigt på-väg-att-bli-sjuk-stadie. På riktigt är det så. Jag berättade för barnen igår på dansen att jag var så himla trött (jag vet, det minst opedagogiska jag kunde ha gjort), och direkt så frågade en av ungarna om jag var förkyld. Ett ja var bara att punga ut med, för det är jag ju. Mestadels av året är jag förkyld och jag blir väldigt lätt smittad också. Tråkigt att vara Victoria ibland.

Känner inte för att göra något alls idag. Vill bara duscha av mig, äta och sen sova lite till.. Det här med två jobb kommer ju bli spännande. Jag som redan är trött. Fast.. Det har ju mycket att göra med att jag sitter uppe på kvällarna också. Men jag är ju mest effektiv på kvällskvisten liksom, då är det ju dumt att jag ska sova.. Mest brukar jag ioförsig sitta och kolla på Djurpolisen på Animal Planet om kvällarna. Så effektiv var jag.. Hm. SItter och bölar framför tvn. Det är effektivitet det!

Måste sätta fart. Är lite smått nervös faktiskt, och jag vet att jag kommer vara dödens trött innan jag är klar med projektet vid 16:00. Sen ska jag undervisa ikväll vid 20-21 också, wiieho! Jag kommer vara d ö d imorgon när jag ska jobba mitt andra pass på Donken..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Nicolaynicole

I really enjoyed it. You have done a great job.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits