Sminkad och klar

[12:14]

Ska snart bege mig till Borlänge. Filmning på G. Ska bli jättekul känner jag nu, är taggad som bara den. Ser ut som en häxa dock, för jag har sminkat mig lite mer än vanligt eftersom jag ska vara "på scen". Inget scensmink, då skulle jag sett ännu värre ut, och jag ska ju inte se till att någon stackare åker av vägen.. :) Börjar av någon anledning bli nervös, och jag är dessutom hungrig. Kan inte gå in på någon mack och se ut såhär dock, då smäller väl peronalen av..

Har pratat med Eleonor, och nu mår jag faktiskt mycket bättre. Har känts som att ingen vill veta av mig längre, men nu har vi snackat om lite allt möjligt. Känns superhärligt. Saknar henne och kan inte vänta tills jag får träffa henne igen!

Nu måste jag börja tänka på refrängen..

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits