Nu ska jag sova!

[00:40]

Behöver sova. Gör ändå inget vettigt nu, sitter bara och latar och kollar runt på en massa som jag kan göra imorgon istället. Så jag säger godnatt, men innan jag går och lägger mig tänker jag dregla lite över en Wade Robson-video på youtube.com som är helt fenomenal. Den karln kan definitivt svänga sina håriga.. Shit vilken karl!

image180


Fast han är då bra mycket mer good looking i rakat måste jag säga. Gift med en asläcker brud också. Sorry girls ;) Vill åka till LA för å ta en klass för honom! Måste göra det någon gång alltså..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Karin

verkligen:) dansar du också eller?

Postat av: Karin

av allt jag dansar så jazz minst:) dudå?

2007-10-03 @ 14:34:57
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Karin

gud va kul! låter som du dansat mer än mig! jag höll ju så mycket på med friidrott förr när jag var yngre så det tog all tid då, vilket jag ångrar! skulle viljat hållt på mer med dansen än vad jag gjort, men nu har jag ju kommit på att jag tycker det är roligast!
samma här ,mest street och hiphop för mig nu! sen äre showdance som gäller, och där är det ju en blandning av lite allt möjligt, disco, latin och lite jazz.. men streetdancen är absolut roligast! på de träningarna känner jag hur jag älskar det:)

2007-10-04 @ 14:55:41
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Patrickalicia

Informative website! Thanks!

2010-11-16 @ 15:52:34
URL: http://patrickalicia.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits