Nu måste jag...

[14:37]

..verkligen gå. Har pratat med Johanna på Donken och jag ska jobba igen på Torsdag mellan 10-14. Lite längre denna gång, jättespännande. Bara en timme, men ändå ;) Jag  kan verkligen inte sluta pilla med kodmallen och stillmallen nu, jag sitter och testar lite hit och dit och det blir ju bara mer och mer spännande. Nu vet jag nästan till och med vad jag håller på med.

Måste traska upp till DANSA! nu, annars blir jag sen, igen.. Sen ska jag förbereda inför dansklassen som börjar 17:30. Längar efter mina duktiga elever!!!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Kimpa

Hehe, jaa undrar varför man skjuter på det tills det är ett eget litet berg där... Verkligen ett problem!
Vad dansar du?

Postat av: Kaibenedicte

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2010-06-30 @ 12:47:28
URL: http://kaibenedicte.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits