Nu är allt klart.

[13:58]

Ja fy fan för att diska, städa, tvätta. Tråkigare finns fan inte.. Eller jo, det finns det, men när man inte har lust så blir det lätt ganska olidligt. Nu är jag i alla fall klar för avresa. Har diskat och plockat ihop lite, packat, klätt på mig och sminkat mig lite.

Apropå det, jag och Monica hade en diskussion om det igår. Får man säga att man "ska sminka sig", eller är det nu som man ska säga "lägga lite make up", "förbättra make'n" osv..? Det skulle aldrig falla mig in att säga att jag ska ta på lite make up, hallå, är vi inte i Sveriges avlånga land? Varför då inte ta det på svenska? Jag köper smink, inte make up. Jag sminkar mig också med mitt smink, jag lägger inte på make up. Rent tekniskt så är det ju precis samma sak, men är det så 90-tal att säga att man ska sminka sig?

image186

Nu beger jag mig snart till Pappersvinden!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Anna

Nej, det är inte fel att säga att man sminkar sej!
Har inte hört så många säga nåt annat.
Svär du lika mycket när du pratar som när du skriver i din blogg?
Passar inte riktigt med ditt söta utseende...

2007-10-12 @ 14:25:16
Postat av: louise

Hur fick du jobbet på Mc då? Gick du och frågade eller var det genom hemsidan? Jo, det är fortfarande jag och Jimmy, det är riktigt rikitgt bra mellan oss nu, har ju varit lite upp och ned för 1 år sedan. Jocke då, vad gör han? Ni har inga planer på mora snart igen då? :) Kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits