Nä, nu får jag ge mig!

[01:00]

Datorn är så seg, jag blir galen. Vill bara trycka på Stänga-Av-knappen och gå härifrån. Tar minuter att få upp en ny sida. Blir tokig på skiten.. Irriterande. Jag visste att jag skulle ha borstat tänderna INNAN jag satte mig här, för nu är jag trött och irriterad och kommer knappt orka stå och gnugga-gnugga i två minuter innan jag får lägga mig bredvid min karl och somna.. Irriterande. Något som också stör mig är dessa förbaskade köttbullar som Mc Donalds fått för sig att börja servera till Happy Meal. Vill man ha köttbullar går man till gatukök. Irriterande! Jag vill sova, och det är det som är mest irriterande!!

Om jag ska orka upp i tid imorgon så måste jag ge upp klädtittandet och gå och sova. Är bästa medicinen för mig just nu. Jag måste nämligen orka upp imorgon så jag kan duscha, hinna göra mig redo, ringa pappa och få hjälp att betala resterande räkningar eftersom jag av någon anledning har lagt min internetdosa där hemma (?), gå ner på stan och kika på skor, väska, något "party"-plagg till helgen och lite annat smått och godis.. Så, dags för sängen.

Apropå säng, VILL HA:

image257
image258
image260
Over and Out och Godnatt//

Kommentarer:
Postat av: Anonym

snyggt


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits