Mitt i veckan

[11:01]

Fast när  jag tänker efter så känns Onsdag som mitt i veckan. Men vad fan.. Gårdagen var jobbig, när jag kom hem var jag halvt förstörd i skallen av all dans faktiskt. Hade ingen ork, gick och la mig innan tio, och det händer VÄLDIGT sällan. Missade Heroes la jag märke till också. Fuck, för att vara oartig.

Dans idag med, känner mig rätt nere denna vecka men ändå inte. Det är bara så trist att inte undervisa annat än nybörjare. Har bara en grupp på högre nivå och där kan man ju liksom testa lite gränser, det kan man knappast med såna som aldrig har dansat streetfunk tidigare. Tiiiipiskt! Men alla elever är i alla fall underbara och vill så mycket... Ehm.. Nästan alla i alla fall. Idag har jag årskurs 1-3, mina egna små barn känns det som. Det är så galet hur de söker kontakt, närhet.. Sätter sig bredvid en, plockar lite med ens hår, vill hålla en i handen när man ska börja nästa övning. Det är bara så sött.. Och, jag kan faktiskt namnen på snart allihopa. Jag brukar vara kass på namn, men det är mycket bättre denna termin. Förra terminen hade jag en grupp på ca 20 elever som max. En enda i veckan och jag lärde mig namnen typ efter 11 ggr.. När vi skulle sätta placeringar, då insåg jag nämligen att jag fick LOV att kunna dem.. Jag ligger lite bättre i tidsschemat denna termin  med andra ord! Vi är inne på typ 7:e gången, så det är ju en klar förbättring!

Ska försöka knäppa kort vid studion idag, så man kan dokumentera vad man sysslar med och var man är någonstans. Kommer antagligen glömma det inom två timmar, så vi får se hur det blir med den saken.

För övrigt så ska jag nog ta och kasta i mig lite frukost, så tänkte jag traska bort till Pappersvinden en sväng. Mysigaste platsen i världen, med världens mysigaste människor.

image185

Slänger in en bild på mig och underbara Elin. En vän i vått och torrt. Helt galen dessutom, precis som jag. Med henne har jag roligt på riktigt. Hon är så bra!! Jag ser ut som ett miffo, kan försöka komma på en bra ursäkt för det, men jag har faktiskt ingen. That's just the way I am :)

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits