Men idag då?

[00:17]

Ja nu börjar faktiskt det reda ut sig det här, med dansen alltså. Har löst en hel del. Pusslat ihop, suddat bort, tagit efter och självklart upprepat. Vilken tur att den person som skrivit låten har valt att alla refränger ska låta likadant. Det underlättade för mig kan jag säga. Jag är definitivt inte nöjd med dansen på långa vägar, så jag får helt enkelt säga imorgon att jag eventuellt kommer att ändra tills nästa vecka. Åhå, hoppas bara att jag inte får massa jobbtider nästa vecka, för då blir det struligt eftersom jag kommer vara i Borlänge och fixa med eleverna som ska använda oss till sina projekt.

Jaja, nu måste jag hoppa in i duschen och se till att bli ren. Mina kära grannar kommer inte bli glada på mig då jag sätter igång duschen så det låter i hela huset. Men vad fan, det skiter jag i nu. Så jävla många som inte tar hänsyn till att vi har sovrummet bredvid dörren ut och trappen, de springer fan både dagarna och nätterna i ända. Upp och ner, ut och in. Tassande hit och tassande dit. Den som har byggt denna lägenhet måste ha vänt ritningarna åt fel håll, för det är ju rätt opraktiskt att ha sovrummet BREDVID utgången.. Men men, är inte mycket att göra åt, om man inte vill sova i slasken eller på spisen då vill säga.

Nu ska jag ta och tvätta av mig lite smuts och sätta på en ansiktsmask och fräscha upp mig med lite olivpeeling. Kanske måste jag raka benen också, men det hade jag inte behövt berätta för dig kanske.. Jaja, ska i alla fall ha lite hemma-spa-mys för me, myself and I nu mitt i natten konstig som jag är. Men.. I need it badly..

Sov så gott alla människor, ha en trevlig REM-sömn!
 
Over and Out och Godnatt//

Kommentarer:
Postat av: Marica

Hoppas det gick bra idag, det gjorde det säkert! Själv pluggar jag fysik... jippie.
Ja, det vore jättekul att göra något tillsammans! De av dina koreografier jag sett har varit hur grymma som helst (och för övrigt också überroliga att köra, men det vet du ju redan! =)) Vi får prata ihop oss om nåt när vi ses nästa gång! Ha det så bra! Kram//Marica

Postat av: Skräptanten

Ett snabbt hej, hej bara!
Känns redan som om det var evigheter sedan vi sågs!
Hoppas allt går bra, dans, jobb, lägenhet osv, och hoppas du trivs i din fina frisyr, jag vill också klippa mig NUUU!

kram, kram!

2007-10-10 @ 12:36:27
URL: http://www.pappersvinden.se/skraptanten

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits