Jobb

[08:52]

Jobb igen om ungefär en timme. Vet inte varför jag inte ligger och sover istället för att sätta mig här, behöver sömnen eftersom jag inte går och lägger mig i tid. Men, nu är jag ju i alla fall klar så jag bara kan ta på mig kläderna och gå.. En fördel eftersom jag alltid brukar vara ute i sista minuten.

Satt precis och lyssnade på en liveversion där Pink sjunger Dear Mr President. Shit vilken röst hon har. Jag tror jag måste se till att gå på en av hennes konserter, för hon är ju så bra. Låten har ju dessutom ett sjujäkla budskap. Ja, jag tycker faktiskt att hon är bra, dessutom ser hon sjukt snygg och fit ut.

Ska kolla runt på lite bloggar nu ett tag, sen skriver jag ett litet inlägg innan jag går och jobbar. Oh, snart är det helg också, fy bubblan vad skönt!

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits