Jag med på Bounce summercamp

[23:57]

Ja, nu såg jag när jag var inne på summercampets hemsida att jag syns ganska så tydligt på en av filmerna de spelade in under en av våra danslektioner. Askul att se, känns härligt att få bekräftat att det faktiskt gick OK under den veckan, för uppenbarligen lärde jag mig koreografin rätt bra :)

http://www.bounce.nu/summercamp/2007/week1/ 

Woho, vad jag längtar till nästa sommar, då ska jag försöka gå alla tre veckorna. Vore bra för mig tror jag, sen vill jag till LA, någon som vill hänga på? Nu ska jag väcka upp J ur sin skönhetssömn i soffan, och gå upp och lägga honom och mig! Jag har druckit Hot Shots ikväll, gött som bara den. En Cider har jag fått i mig också, kan vara därför jag är så glad just nu. Fast, jag är ju inte berusad, nu lät det som att jag var lagom lullig och naiv. Jag är kanske lite smålullig, men inge mer. Jag loooooovar!

[00:10]

Inlägg:

Om ni har klickat på länken så kommer ni in på Bounce Summercamp vecka 1. Klicka på HHJ1 (till höger på sidan) under Alvaro Aguileras klasser , där är jag med om ni är nyfikna. Brunhårig tjej i röd långärmad T-shirt med lite vit text på, svarta byxor och vita skor, till vänster om Alvaro (i brunt). Står nästan precis bredvid honom vid en del tillfällen. Oho vad jag längtar till nästa år när jag ser alltihop!!!
 
Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Anna

Du behöver inte be om ursäkt för svordomarna, svär rätt mycket själv samt använder vissa ord väldigt ofta utan att tänka på det. Tycker att du har en rolig blogg. Kram :)

2007-10-14 @ 12:11:14
Postat av: ulrika_m

Shit! Du är ju bäst! Kul att ÄNTLIGEN få se dig dansa!

Postat av: Alvmarken

Fan, måste ju åka med dig nån gång när du ska dansa så att jag får fota lite. Du är duktig lilla syster!

Sorry för svärdomen i början :)

2007-10-15 @ 15:56:56
URL: http://alvmarken.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits