Home Spa

[10:55]

SItter här och softar, läser lite bloggar och bara är. Lyssnar på bra musik i form av Plain White T's, Green Day, Switchfoot, Crowded House mm. Har precis haft lite hemma spa i duschen. Tvättade först rent håret från diverse hårprodukter, sen med Head & Shoulders-schampoo. Så la jag i hårinpackning från Mjukt & Skönt, Pink Grapefruit & Kiwi with white tea extract.

image262

Mums vad gottigott den luktar vill jag lova. Sen när jag hade fått i den i hela håret la jag en ansiktsmask från Chantelle, Sea Herbs & Mud Cleansing.
image263

Vårdade mitt ansikte ömt och hade en uppfriskande verkan. Kylande och lugnande står det på förpackningen, precis vad mitt ansikte behövde. Dessutom var själva masken turkos, så det blev ju bara roligare på det viset. Såg ut som en turkos Shrek. Bäst med ansiktsmasken är att den är märkt med Against Animal Testing-märket, vilket ju är kanon. Sen om det är sant eller ej vet man ju egentligen inte. Men jag litar på märkningen!

Efter att jag fått i hårinpackning och lagt ansiktsmasken så passade jag på att ansa lite hårväxt på benen. Usch, jag hatar det. Hårväxten alltså. Men tydligen så påverkar man inte den alls av att raka, hårstråna blir inte tjockare, man får inte MER hår heller. Så då kan man raka på bäst man vil utan att vara orolig över att se ut som en varulv inom några år.

Peelade kroppen och fejjan med Mjukt & Skönt's Body Scrub och Facial Scrub Mango & Papaya with a hint of Limeflower. Hur bra grejer som helst, I love it!
image264
image265

Riktig Spa-känsla vill jag lova. Till sist när jag var klar och duschad så smörjde jag in min med Dove Shimmering Lotion. Mjukt och härligt. Så nu känner jag mig fräsch och ren. Har precis blåst håret nu också, har då självklart i Heat Protection-produkt, Shockwawes Tame It.

Här har ni hela mitt spa-kit:
image266

Allt är inköpt på Ö.B, så det var budgetalternativ. Billiga, bra och uppfriskande grejer. J ringde för ett tag sen, vi ska ut och käka lunch om typ en halvtimme. Åhléns eller Hett & Vilt blir det nog. Mys, mys!! Jag blir så glaaaaaaaaaaaaad. Ska försöka hinna ner p stan en sväng innan jag börjar jobba vid 15. Hoppas att det är lika roligt på jobbet också, då är dagen nästan fulländad. Kanske en bra film ikväll också, mys med karl i soffan och så kan man sova gott sen!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Fish Games

I am really impressed!!

Postat av: klara

hej! vilken ö&b har du handlat det på? <3 :)

2011-08-18 @ 12:31:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits