Hemma hos päronen

[13:59]

Efter en rätt så hektisk vecka så är jag hemma hos mamma och pappa igen. Skönt att hinna pusta ut litegranna. Filmningen i Borlänge igår gick som väntat ganska bra, jag fick gå in och köra nästan direkt efter 13:00, vi hade tid till 14:30, men tydligen hade de börjat rigga redan efter 12 någongång, så jag var nästan lite sen.. Kollade även på Sofies koreografi, och ljussättningen till den. Hon hade dessutom livemusik i form av Helge som spelade fiol. Jättebra blev det. Hoppas att vi får filmen snart så att man kan se hur det blev för en själv. De andra sa att det blev bra, men man vet ju hur självkritisk man brukar vara..

Sitter och laddar lite bilder till datorn. J har tydligen sniffat upp en pickup som han vill köpa. Ingen skönhet direkt, och den är ju nästintill onödigt stor. Jag kommer inte ens se över ratten.. Jag har, apropå att jag laddar bilder till datorn, nämligen knäppt kort på bilen så att jag kan stilla pappas nyfikenhet.

Vi hyrde Beckfilmen I Guds Namn igår. Jisses, chockerande film. Helt oväntad.. Har hyrt en annan film idag, någon skräckthriller med en 7,5 meters krokodil, Primeval. Verklighetsbaserad sägs det. J är helt såld på krokodiler, ormar och hajar. Jag är faschinerad av dessa djur, men totalt livrädd för dem. Så vi får se om jag någonsin kan bada i annat än badkar efter denna film.. Brukar ha en fallenhet för att tycka att film blir verklighet så fort något är läskigt..

image190image189

Återstår helt enkelt att se om jag kommer kunna bada någon annanstans än i badkaret, som jag för övrigt inte har något än. Så det blir kanske inte mycket mer bada för mig alls..

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits