Hem till datorn

[22:16]


Ja här är jag, igen.. Som att jag inte sitter här tillräckligt ofta tänker väl du nu. Jag har blivit riktigt beroende, det är galet. Fast.. Egentligen sitter jag här för att jag ska koreografera. Eller.. Hm.. Jag kan ju inte göra det på stolen vid datorn förstås, men jag ska spela musik  via datorn för att inte störa min karl som gått och lagt sig. Ska ha mitt solo klart tills imorgon klockan 10:00. Jag har ungefär 1:18 klart, återstår en hel del då med andra ord. Hualigen. Fattar inte hur jag ska bete mig, men jag får helt enkelt sno lite från andra danser som jag gjort genom åren i ren panik då jag inte hinner annars.

Hittade min påse med naturgodis.. Fanns bara nötterna kvar, så nu sitter jag och pimplar chilinötter så tungan vill flytta hemifrån. Starka.. Men det är ju gott i alla fall. Men marknadsnougat är godare. Springer och hämtar den påsen istället. Nu låter det som att jag måste ha något att tugga på, så är inte fallet dock. Jag är bara lite sugen ;) Godisråtta, det är vad jag är. Tyvärr..

image184

Måste börja göra något åt dansen. Ska hinna duscha innan jag somnar också. Måste ju, nu när jag har klippt mig, föna håret och sånt onödigt om jag inte vill se ut som en pudel imorgonbitti, och tro mig, det vill jag hemskt gärna INTE göra. Mycket att göra, lite tid. Inga bra odds för mig, det är det inte om jag skulle ha mycket tid och lite att göra heller ioförsig. Har liksom blivit van att vara högst ineffektiv typ jämt och det börjar bli jobbigt. Jag kan liksom inte bli effektiv igen verkar det som, min effektivitet har flyttat hemifrån för gott.. Hur ska det gå för Victoria?

Fortsättning följer......

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Marica

Jaa! Vad roligt att läsa din blogg! Hoppas det går bra med koreograferandet och dansandet imorrn! Nu ska jag gå och sooova... Zzzz. Kram//Marica

Postat av: Sigvemichelle

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2009-12-07 @ 14:06:46
URL: http://sigvemichelle.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits