Härliga dag

[14:33]

Ja, nu har dagen faktiskt blivit härlig till skillnad från va den var imorse när jag vaknade. Ambi är här med mig och Monica på Pappersvinden, och mer speedad unge får man nog leta efter just nu. Hon springer omkring och åker skridskor på ett par påsar. Urgullig unge alltså! Ska passa henne på Lördag, längtar :)

Apropå ingenting, så såg jag tidernas äckligaste program här om kvällen. Hette Eaten Alive och sändes på Animal Planet. Ohh tänkte jag och trodde att det kanske var ett program om olyckor som har hänt när lejon och hajar ätit upp människor. Insåg ganska direkt när programmet började att det verkligen inte var som jag tänkte mig. Det handlade om parasiter och vi kan ju konstatera direkt att det var ganska så nasty. Uhuu.. Handlade om bandmaskar och parasiter som kröp innanför skinnet och i ögonen och malaria och sånt äckel. Höll på att dö, men ändå kunde jag liksom inte sluta titta, fick ju lov att se hur det gick för de som bliviut smittade. Men äckligt var det, hur som helst..

Nu ska jag återgå till att umgås med busråttan Ambi så att Monica får göra klart Ambis födelsedagsinbjudningskort. De kommer bli så fina!

Har något att bekänna. Jag tror att jag har blivit beroende av Gainomax Recovery-drycken. Kan med andra ord inte vara bra..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Aleksanderamy

Great web site! I love the content, pics and hard work!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits