Har huvudvärk

[16:04]

Snart börjar jag jobba, har tre lektioner direkt på varandra ikväll. Har redan fått huvudvärk. Har börjar få halsont också, det är INTE bra. Jag är sjuk jämt, spelar ingen roll hur jag beter mig. Är lättsmittad.

Längtar till Fredag och min klipptid. Titta i tidigare inlägg för att se hur jag har tänkt, lämna gärna en kommentar om åsikter angående frillan också!

Snart dags att gå till regementet. Jag saknar min karl, ser honom knappt längre.. Och imorgon ska jag börja jobba på Donken också, är pirrig i magen. Det kommer ju gå bra, jag har jobbat där förr, så jag borde inte vara så nervös.. Fast det är jag ändå. Kan ha med allt nytt folk att göra.. Men jag tror att jag kommer å trivas, mycket trevligt folk, med undantag förstås.

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits