Haha!

[09:31]

Hade 18 besökare igår. Mitt rekord är 21 tror jag. Många va? För mig är det 18 unika läsare, vet kanske 6-8 st av dem, alla andra då? Vilka är det.. Jag är meganyfiken, men ingen svarar någonsin när jag frågar er.. Jag får kanske 1 kommentar var tredje dag eller så. Bättre kan ni fan!! Tänk om ALLA skrev en enda liten mening varje dag, då skulle jag ha 18 nya kommentarer att läsa VARJE dag.. Snälla, kan ni inte försöka i alla fall en gång åtminstone, för min skull? :D

Ska snart gå ner på stan och leta lite saker som J ska ha till på Lördag. Han är nog nästan lika seriös som sin mamma i det här. Jag kan fan inte ens låtarna jag ska vara med på :) Men jag lär mig snabbt.. Inbillar jag mig i alla fall..

Pappa svarar inte hemma och jag måste betala räkningarna IDAG.. Ska iväg och jobba mellan 12-19 också, blir ju inte direkt bättre av det. J får helt enkelt hjälpa pappa med OCR-nummer och sån shit. Annars kommer jag få lov att göra det ikväll när jag kommer hem, och det vet jag inte om min hjärna pallar med.

Har på mig min nya polotröja idag, och jag tror att vi trivs ganska så bra ihop!

image267
Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Elisabet

Du bad om kommentarer, här kommer en.
Jag har hamnat på din blogg genom Pappersvindens hemsida. Älskar den affären! Tycker att du skriver roligt och brukar därför kolla här då och då.
Jag var med på en fotokurs i aug, du var också där då, men du minns kanske inte mej?!

2007-10-31 @ 13:52:47
Postat av: Linken

ja ja nu har i alla fall jag skrivit...

2007-10-31 @ 17:15:52
Postat av: ulrika_m

Jag har precis kommit innanför dörren efter en helmysig kväll på Pappersvinden - Halloweenmys för fulla muggar! Micke hade fixat en skitläskig skiva med spökljud, den vill man inte lyssna på ensam en mörk kväll ... ensam på kvällen vill man inte vara hur som helst efter alla ruskiga historier jag fick höra ikväll. Huvva! Vi pratade om att vi bara MÅSTE träffas snart, helst en hel DAG och bara scrappa och prata, visst vill du det också??? Hoppas allt är bra med dig och att vi ses snart (inte bara i dörren till Pappersvinden ...)

Postat av: Gjermundmerethe

Interesting.

2009-02-16 @ 10:12:46
URL: http://gjermundmerethe.20six.fr

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits