Gud, jag skäms..

[15:22]

Hemma hos mamma och pappa nu. Har tillbringat ett dygn hos J:s föräldrar också, hur mys som helst. Och nu är vi här hemma hos oss i Vika. Luktar kanin, kan bero på att jag har honom här bredvid mig.. Hunden fick fnatt när han såg att vi kom, kul att man får känna sig uppskattad ibland också :)

Jo, apropå överskriften.. Fick en rätt så rolig kommentar. En fråga om jag svär lika mycket på riktigt som när jag skriver. Herregud, jag har aldrig ens tänkt på det, och nu när jag i ren panik läste igenom lite inlägg så fattade till och med jag att det svärs kanske så mycket här. Jag ber tusen gånger om ursäkt. Ska försöka att sluta skriva fan och jävlar. Får hitta på såna där ord som jag byter ut svordomarna mot. Monica är ganska så duktig på såna ord/meningar.. Och som svar på frågan så svär jag en hel del när jag är hemma med personer som jag känner. Tror jag i alla fall.. Svär mycket här hemma hos mamma och pappa tydligen, för pappa blir nästan lite arg på mig ibland. Jag fattar inte var jag har fått det ifrån? Det är absolut inte meningen hur som helst.. Det bara kommer. Jag tror jag ska skylla på J, han kan vara ganska så duktig på att svära han... Fast egentligen så är det väl så att jag har fått dåligt ordförråd eller något? Påverkad av media? Äh, jag vet inte.. Hemskt är det i alla fall! Det är så fult att svära.. Nä, gå och tvätta munnen som J:s mamma skulle säga.

Har varit ner på "stan" idag. Eller ska man kalla det "byn"?.. Vet inte riktigt vad man klassar Mora som. Nu är ju H&M här också, då kanske det automatiskt har blivit en stad, med en så trendig butik i trakten liksom. Hm.. Ja, i alla fall, så köpte jag lite underkläder på Lindex, 3 för 99 :-. Lagom för mig. Hipsters. Perfekt att dansa i. Då slipper man hela "byxorna-åker-in-i-rumpan" grejen.. Hoppas jag på i alla fall!

Vet inte vad jag ska hitta på, är rätt uttråkad och ingen verkar vara inne längre. J och pappa är ute och snickrar, mamma vet jag inte var hon är, Alexandra och Therese är uppe i stallet och jag är här.. Tv kanske? Jaja, det märks väl om jag hinner somna innan jag har hunnit ner eller ej.. Är sugen på romantisk komedi, Elisabethtown eller kanske Stolthel & Fördom.

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits