Bloggare

[09:21]

Ja, jag har kollat runt lite på olika sidor, en del spännande att läsa, men inte så mycket. Är rent ut sagt uttråkad och det är 40 minuter kvar tills jag börjar jobba. Tar mig 2 minuter att gå till jobbet dessutom, så jag har inte så bråttom. ÄN i alla fall. Men jag ska sätta fart nu så att jag bibehåller mitt försprång. Skulle vara så tråkigt att behöva stressa sista kvarten trots att jag har varit vaken i över en timme för tidigt.

Längtar verkligen efter helg, känns välbehövligt. Ska åka hem igen och bli ompysslad av mamma och pappa, och så klart svärföräldrarna också. Idol imorgon också, spännande. Nu ska ta mig sjutton Sam åka ut, han med den sönderrökta rösten. Låter i alla fall som att han skulle ha kedjerökt från 2 års ålder. Fattar inte hur han bär sig åt.. Åker inte han ut är ju svenska folket okapabelt till att rösta, då ska röstningen bort, för jisses vad de ställer till med oreda!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Marica

Instämmer till fullo om Sam... stackars honom, men han håller inte riktigt samma klass som de andra (och det är liiiite enformigt med den där ***** mössan...)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits