Ännu en dansdag

[17:12]

Sitter på DANSA! I Falun med en träningsvärk som kommer smygande. Jag håller på med massa fakturagrejor som bara krånglar. Ska kolla vilka som har betalt och inte, och vissa är ju bara så puckade som inte skriver fakturanr och kundnr, det är enklast för mig. Värst är de som bara skriver siffror som inte ens stämmer in på en enda i hela kundregistret. Jag blir så less.. Och förbannad..

Har varit på konservatoriet idag och dansat, superkul. Hur underbar modern diagonalkombination som helst. Galet teknisk dessutom, me like! Kommer ha monstermycket träningsvärk imorgon när jag vaknar vill jag lova. Huja.. Jag känner det som sagt redan, så jag vill nog helst inte veta hur det kommer att bli imorgon. Tids nog så får jag ju tyvärr veta i alla fall..

Mitt hår ser ut som en buske idag. Eller något annat, en lejonman kanske. Äger ingen plattång, så jag kan liksom inte göra mer än att föna, vilket inte var en så bra idé direkt. Hualigen, om jag inte ser ut som ett troll nu så gjorde jag definitivt det då. SKa köpa en plattång, någon som kan rekommendera en bra en?

Lovisa är på väg ner till Stockholm för att kolla in Gwen Stefanis konsert ikväll.. Jag är inte alls avundsjuk, inte det minsta.. *svär*

Måste fortsätta fast det bara krånglar. Det är nämligen någon dumskalle som har betalat in och skrivit några underliga nummer som referent, och jag kan inte förstå vilka de är.. Jo nu kom jag på, det är bankgironumret. Hur kan man vara så dum undrar man?

Har klass ikväll igen. Har inte lagt på något på koreografin heller. Det löser sig nog. Är sugen på mitt nya projekt så jag vill att det ska bli vårtermin nu så att jag får börja testa lite på eleverna!!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Marica

Hej hej! Har inga pengar på mobilen så jag skriver här och hoppas du ser det.. =) Ska tyvärr inte upp till dansstudion förrän imorrn, har två klasser då. Hoppas du får nån rätsida på faktureringen. Ses imorrn! Kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits