Utvärdering

[11:06]

Innan jag hunnit vakna ordentligt så ringde ett 023-nummer. Ni vet ju hur man låter halvt nyvaken, rösten knakar och man bara låter nyvaken liksom. Var helt bombsäker på att det var Elin som ringde. Så jag satte mig upp, sa Victoria högt ett par gånger för att väcka upp min stämma en aning, harklade mig och svarade. En karl från Kopparstaden svarade i andra änden. Jag hatar när det blir så, man förväntar sig att personen i andra änden ska förstå varför man knarrar på rösten, vilket i detta fall skulle ha varit Elin, men nu var det ju en helt främmande person som genast började prata om lägenheter hit och dit. Jag for så klart upp ur sängen för att verka piggare. Varför egentligen? Han vet ju ändå inte om jag brukar låta så där eller ej.. Och han vet definitivt inte om jag ligger kvar i sängen klockan 10 på en onsdagförmiddag eller ej, I hope. Skulle vara lite creepy annars!

Hur som helst, så hatar jag att låta nyvaken när jag pratar i telefon. Värst är ju när personen i andra änden frågar om han/hon väckte mig, vilket man fånigt svarar: Nej då, jag har bara inte pratat så mycket än. Yeah right, vilket bullshit. Klart som fan att man blev väckt, eller att man åtminstone ligger kvar i sängen. Kom på något ännu värre, när man nästan pratar lite halvt i sömnen på något vis. De frågar om man blev väckt, och man svarar nej, följt med meningen: Jag ligger bara kvar i sängen.. Sånt säger jag BARA när jag är väldigt trött. Vad ska någon ha för nytta att veta det för?

Slutsats: Ring aldrig till mig innan 10:30!

Ska till Donken och träffa 1:e assistenten idag. Ska utvärdera min första tid där. Vet inte om jag ska vara nervös eller inte? Jag känner bara ångest över jobb överhuvudtaget just nu. VIll ha ett DAGTIDSJOBB, inga nätter eller sena kvällar. Det funkar liksom inte egentligen, har så jäkla mycket på kvällstid så det räcker ändå! Men, nu får jag nöja mig med mina lördagsnätter typ 3 veckor framöver.. Huh..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Boysheroesm

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

Postat av: Linuskristin

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2008-11-14 @ 14:29:30
URL: http://linuskristin.20six.nl

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits