Trötter dam

[00:00]

Läskigt klockslag, tolv. Nu ringer klockan hemma hos mamma och pappa. Den som slår tolv gånger nu vid tolv. Rätt läskig klocka. Hade tvångstankar pga den förut. Jag räknade slagen, men jag kunde inte säkna hela vägen ut, för då skulle något otäckt hända - Tänkte jag i alla fall. Så om klockan skulle slå tolv gånger så räknade jag tillsammans med klockans klämtande fram till åtta eller nio, sen började jag antingen räkna mycket fortare eller mycket långsammare så att jag inte sa tolv samtidigt som klockan slog tolv. Rätt underligt det där med tvångstankar och sånt.. Jag har ärligt talat aldrig vågat testa att räkna exakt tillsammans med klockan heller.

Nu är det nog dags för mig att sova tror jag. J sover sedan länge. Jag har kollat på Animal Cops Houston som går på Animal Planet. Gråter typ varje gång jag ser det programmet. Hemskheter finns det i världen, och hur kan man skada något så oskyldigt som ett djur?

Jaja, slut på tänkandet.
Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits