Ny dag igen

[10:16]

Brukar ju bli så, att när man somnar så vaknar man upp och då är det en ny dag. Slår aldrig fel, om man inte sover på dagen eller på morgonen förstås. Ni fattar poängen..

Hur som helst så ska jag tona håret idag. Eller.. Jag ska se till så att någon gör det åt mig, för jag kan inte göra det själv. Mörk Kastanj heter färgen. Mamma tycker så klart inte att jag ska ha minsta röda ton i håret, men jag måste det för att få tillbaka liv i håret. Nu ser det nästan grönt ut i vissa ljus, och det är inte så vackert alla gånger kan jag intyga! Att bleka håret och sen färga det med en helt brun färg är ingen hit!

Nu ska jag ner och äta frukost, är hungrig som bara den..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Anonym

trevligt!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits