Ny bil?

[22:20]

Vi har en bil.. En fin bil. En svart volvo som går riktigt bra. Fin i lacken, skinnklädsel, rumpvärmare till min stora glädje, stooort utrymme bakom förar- och passagerarstolarna att stoppa en hund i, mp3-spelare och lite andra fiffigheter. Jag är nöjd :) Dessvärre är Värmland inget ställe man åker till om man ska börja jobba i Falun kl 17:00 samma eftermiddag - Det var en urdålig idé faktiskt..

Snökaos, var kom det ifrån? Det har knappt snöat alls på flera veckor, och nu när vi ska iväg och åka i värmland så boom - snön är ett faktum. Både jag och J var måttligt uppretade över detta. Och bilfärden från 08:30 och ca en timme framöver var olidlig, jag har aldrig varit så åksjuk i hela mitt liv. Trodde att jag skulle spy flera gånger. Bättre blev det inte av att jag satt och tänkte på att spy och de gångerna jag har lyckats spy. Slutsatsen av det var helt enkelt ännu mer illamående. Men nu mår jag prima!

Hur mycket snor finns det i näsan apropå inget alls? Det tar ju aldrig slut. Jag kommer inte att jobba på Lördag. Jag försöker hela tiden få tiden bortbytt, men ingen nappar på mitt erbjudande. Jag kan ju inte jobba om jag är sjuk, och de kommer bli arga om de blir en man (i detta fallet kvinna) kort..

Nu ska jag ringa min käre far!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Angelica

Ååå vad skoj :-) Grattulerar till bilen :-) Kramar

Postat av: Mariushelene

really good site!!

2008-12-15 @ 09:58:38
URL: http://mariushelene.20six.fr

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits