Nä jag ändrar mig!

[03:23]

Sista jag lovar. Det här var bara så skojigt att jag fick lov att ta med det. Snacka om att säga emot sig själv..

"Låt människor vara som de är. Det är en stor svaghet att inte kunna acceptera folk som har andra värderingar eller ett annat sätt att leva som en själv. Jag känner också ett stort medlidande för er som inte kan de. Det måste gå åt så mycket energi och kraft för att orka känna dessa hatiska känslor för en person ni inte känner, hur orkar ni det? Förklara det för mig HUR orkar man vara arg?"

Ingen människa nämd, men jag kan ge ledtråd om att det är ungefär samma person som argumenterade om "Mellamjölksfamiljerna".. Jag hänger inte med i svängarna alls längre? Ena dagen det ena, andra dagen det andra. Vad tycker hon egentligen? :S

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits