Militärklädsel & försvarets salva

[12:39]

Hemma igen, blev kvar på DANSA! I Falun lite för länge. Men jag hittade kläder. Ni kommer säkert få se bilder från "festen" senare. Fick höra att en till ska vara militär, lite tråkigt.. Funderar därför på typ rysk cancan-dansös istället. Men jag vill ha byxor på mig, och gärna stora ena också, så jag kan röra mig ordentligt. Så jag får vara militär. Men någon som kan ge mig tips om hur jag ska göra för att verkligen komma in i rollen, överglänsa den andra militären. Har försvarets läppsalva, ni vet, den där gröna fula grejen som man köper på Apoteket och lite överallt. Så den får jag väl ta med mig. Men är det nå mer accessoarer som man kan ha till nytta? Ett gevär kanske? :D Haha, hade ju varit något utöver.. Aja..

Elin kommer snart hit, vi ska klippa en låt och kanske glo på någon film också!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Kimpa

Svar: Ja, men när man dansar tycker jag också om rnb och så, för det är liksom gung i dem, ett härligt dans-gung! :D Men jag skulle aldrig kunna lyssna på det när jag sitter på bussen, elelr är hemma eller nåt,. Då skulle jag kollapsa! :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits