Mattajm

[15:45]

Ja, nu gör jag middag. Kyckling med senaps-ört och kryddsås i någon underlig blandning och så makaroner till det. Jag börjar få lite bråttom, annars hade jag väl gjort ris, som ju är godast till kyckling. Hoppas J kommer hem snart så jag kan få äta tillsammans med honom. Har lektion om en timme, så jag måste äta nu så jag slipper ha håll hela kvällen.. Jag är så hungrig.

Spropå inget så har jag börjat packa ner kläder nu, så vi kommer igång med flytten. Har visserligen bara hunnit packa ner typ tio linnen och kanske fem tröjor, men det blir ju mer och mer :) Jag intalar mig det i alla fall, återstår att se när jag får ändan ur vagnen bara!

Och det här jäkla Fäjsbuck blir man ju galen på, det är egentligen inte speciellt roligt, men man är helt fast ändå!

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits