Kväller

[19:17]

Är hemma från dansen ikväll. Måste ta igen mig. Jag är helt slut. Har inte varit så här trött på mycket, mycket länge (som jag skrev i ett tidigare inlägg). Något är liksom annorlunda. Jag och Marica kom fram till att vi borde gå i ide, bunkra upp med lite sötsaker och bara sova, och äta sötsakerna då förstås :P Skulle vara skönt.. Ett halvår. Jisses.. Då är man säkert ännu tröttare när man ska få lov att börja leva igen..

Har klippt av J håret igen. Nu är han kal.. Han skulle ju spara ut håret lite nu över vintern, är liksom bra att ha för värmens skull. Men puckot har spillt nå lim av något slag, antagligen från arbetsplatsen, i håret, och det gick inte att skölja ur heller. Det sväller vid kontakt med vatten. Haha, det hade sett roligt ut :) I alla fall, så var det roligt att klippa av honom det nu när det var så pass långt igen. Först klippte jag munkfrilla på honom och sparade en tofs mitt uppe på, sen blev det bara munkfrilla, sen klippte jag ett ansikte av håret där bak. Jag roade mig ganska friskt på hans bekostnad med andra ord!

Nu ska jag njuta av min Fanta medans jag kollar tv och så ska jag bara slappa hela kvällen!

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits