Jag slutar aldrig att överraskas

[11:30]

Sovit länge idag. Ont i halsen när jag vaknade. Känns segt i huvudet och jag kommer med säkerhet att bli sjuk som det känns nu. Har danslektioner ikväll, imorgon, på Onsdag och på Torsdag. Kan inte vara borta. Jag är supertaggad, verkligen för jag har saknat mina elever men det är ju typiskt att jag ska komma och vara sjuk efter ett lov..

Finns så mycket fördomar alltså, man blir ju mörkrädd. Fick en kommentar om att det var komiskt hur man kan bli lycklig av att sitta ett helt lov i en husvagn eller något sådant löjligt. Själv hade hon eller hennes familj aldrig gjort det och skulle aldrig heller göra det. Hur vet hon då? Antagligen anser hon sig vara för fin för att sitta i en husvagn, trots att det absolut inte finns någon trashstämpel över att äga eller använda husvagn. Det finns ju dessutom alla möjliga lyxvarianter på husvagnar om det sulle vara intressantare då kanske.. Eller så har de kanske inte råd med en? Löjlig kommentar var det i alla fall, blir så irriterad på fördomar. Okunniga människa, tänk efter före!

Ska fortsätta mitt letande efter lite låtar till veckans bravader :)

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits