Jag ändrar mig..

[08:25]

Har gått upp sju, är duschad och klar, sminkad, har på mig jobbkläderna.. Börjar inte förens 11:30. Huh. Jag hade kunnat sova lite längre med andra ord. Tydligen fanns inget där att göra innan halv tolv, så jag får snällt sätta mig och vänta tills dess..

Nu slutade dock mitt hjärta att slå så fort, för nu hinner jag ringa till Kopparstaden och prata om lägenheterna vi var och kollade på igår. Hur ska vi kunna bestämma oss på en dag för det första? De var ju inte direkt de finaste lägenheterna som jag har sett, men den sista vi blev visade hade Sveriges största balkong, och det är ju ett plus. Men man blev illamående av att gå in i köket, färgen på väggen gjorde kylskåpet och massa andra vita prylar lite halvt självlysande. Var typ illgrönt. Så grönt att man nästan fick lite ont i ögonen. Usch! Och luktade fan gjorde det också, inge roligt eftersom det brukar sätta sig i lägenheten om det luktar mögliga mjölkkartonger och bajs på toan. Hon sa att hon inte hade varit där på ett tag, och ändå stod det disk kvar, till och med stekpannan stod kvar på spisen. Så, jag förstår varför det luktade så fördjävligt.

Nu ska jag äta lite frukost och sätta mig och inte göra något alls i typ två timmar.

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits