Fredag igen..

[10:40]

Orken ligger fortfarande och sover tror jag. Egentligen vill jag också sova igen, men det hinns inte med idag. Ska hinna göra klar två kort som mamma och J:s pappa ska få i födelsedagspresent. Gjorde ett kort till J:s syster Jenny som jag ska visa inom en snar framtid. Blev nästan till och med nöjd med kortet. Har inte gjort så mycket kort förut, så det var skönt att jag kunde tillverka ett på egen hand. Ska bli ännu roligare att göra julkort sen :)

Ska hoppa in i duschen och duscha mig lite fräsch, sen ska jag nog ta till knepet som jag gjorde här om dagen när jag duschade håret sist. Då satte jag på mig mössan för att åka och handla direkt efter duschningen, så håret var ju blött. Oh yeah tänkte jag, nu kommer jag se ut som en pudelrockare igen. Men ICKE, när jag tog av mig mössan så vips, hade mitt hår förvandlats till något fint, och luggen låg så där perfekt som jag alltid vill att den ska ligga. Gud, tänkte jag, vad mycket nytta man kan ha av en mössa och en tur till Willys!

Har betalt workshopsen som jag ska på nästa helg. Ska bli så KUL! Jag har tjatat om det där förut, och det är helt klart värt att jag nämner det igen. Ambra från en dansgrupp som heter Bounce (vet ni inte vilka de är borde ni skämmas!) kommer hit till Falun och ger tre workshops i streetdance och jazzdans. JAG LÄNGTAR! Ska gå på alla tre. Streetdance steg 2 & 3 och jazz steg 2. Jag kan ju säga såhär, att nivåerna skiljer sig EN ANING från Stockholm till Falun, så nivå 2 låter fjuttigt, men jag tror till och med att det kommer bli rätt svårt. Jag vet ju hur det var på Bounce Summercamp i somras, då gick jag nybörjarnivå trots att jag dansat street rätt länge, och det var faktiskt inte helt lätt. Hur som helst, så kommer hon HIT! Och jag ska ha så jäkla roligt. Kommer dock inte att kunna gå på veckor efter det. Schemat lyder: 12:00-13:30 - Street Nivå 2, 13:45-15:15 - Street Nivå 3, 15:30-17:00 - Jazz Nivå 2. Tre lektioner nästan direkt på varandra. Jag kommer antagligen dö av utmattning innan andra lektionen, men what the hell. Det kostar bara 230 kr per klass, så det är det VERKLIGEN värt.

Åååå, idag ska vi hem till mamma och pappa! Ska bli så skönt.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Karin

faan va roligt! jag kommer dit jag med:p hehe


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits