Dessa lägenheter!

[13:19]

Attans perk! Det går inte ihop, det här med lägenheter och Victoria.. Vi har verkligen inte råd att stå och betala dubbla hyror, men det finns ingen lägenhet som passar in med våran uppsägningstid. Den enda som vi eventuellt slipper betala dubbelt för är ledig en hel månad efter att vi ska vara ute ur våran. Någon som har lite rum över att låta två stackare bo i? FAN säger jag, jag blir galen på det här. Inget går ihop. Vi har visningstid på en lägenhet på Onsdag då vi eventuellt ska åka och köpa bil också. SKIT SKIT SKIT!!

Nu ska jag äta lite mat, sen ska jag göra en milkshake eller två, kolla på lite dansfilm och bara feta mig litegranna. För nu är jag upprörd!

Det ligger typ två decimeter snö på taket där cyklarna står. Det är MYCKET snö ute med andra ord!

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits