Dåligt värre

[11:33]

Jag har uppdaterat dåligt, jag vet.

Är så sjukt trött, och jag vet egentligen inte varför? Så här illa har det inte varit på mycket länge. Nu kan jag ligga och sova till 12, tidigare har det inte gått någe vidare alls. Helt sjukt hur trött jag har blivit. Fattar inte vad det är med mig.. Blir nästan lite rädd. J har ringt från jobbet och väckt mig två dagar i rad nu. Det här är inge roligt, jag börjar bli rädd för mig själv.

Personalmiddagen med Mc Donald's-gängen var kul, träffade en del människor som jag känner från Moras Mc D. restaurant, skojigt. Lisa, Christoffer och några som jag inte riktigt har namnen på, men jag vet i alla fall vilka typ alla därifrån är. Var faktiskt två till som var utklädda till militärer, men jag var den enda som hade på mig "riktiga" klädseln, det vill säga byxor och en jacka (som för övrigt var tre mil lång på mig) och en sån där keps med öronlappar på. Mitt försvarets salva som jag skulle ha som accessoar försvann konstigt nog. De andra gick runt med sina skjutvapen, jag sa åt dem att jag hade tappat mitt på vägen, och att jag skulle få överleva i ett tält ute i skogen med mitt försvarets salva i två veckor, som militäerna gör till och från.. Fast kanske inte under de omständigheterna, men nästan i alla fall :)

Nu ska jag sätta mig och kolla efter lägenheter, börjar ju bli lite smått panik nu eftersom vi har sagt upp våran och ska vara ute sista januari. GULP!

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits