Dåligt batteri

[13:37]

Har inte kunnat skriva något förens nu när mitt tagentbord har valt att återuppstå från de döda.. Har varit helt stendött, fram tills nu då jag blev förbannad och slog lite på det..

Håller på att tvätta. Så tråkigt. Hatar att tvätta, städa, diska i denna helvetes lägenhet. Det blir ju aldrig fint, så man är ju inte direkt taggad till det. Ser så stökigt ut ävem fast man röjer som en tok hela dagen. Aldrig mer ska jag bo med sambon i en etta, det funkar verkligen inte. Igår fick vi besked att lägenheten som vi väntar på eventuellt blir våran :) Hon som bor där kom in på Polishögskolan och ska flytta. J ringde henne idag och frågade när vi fick komma och titta på den, men tydligen hade hennes lillebror, som egentligen skulle ut och resa, bestämt sig för att också vara intresserad av den. Dumma du! Så jag håller alla tummar jag kan och hoppas att vi får lägenheten. Nu har vi ju sagt upp våran egen utan att veta säkert, så problem blir det den sista januari om vi inte hittar någonstans att bosätta oss.. Ska bli intressant att se..

Känner mig sådär smutsig och äcklig idag. USCH! Och danslektion har jag idag också. Lovade eleverna att det skulle bli massa nytt att lära sig efter lovet. Jag har inte kommit på ett enda steg.. Hua, jag orkar inte ens tänka på hur mycket jag borde ha gjort vid det här laget.. Ja, det är bara att inse att de kommer att döda mig idag.

Over and Out//


Kommentarer:
Postat av: iRiC

haha, ja ibland undrar man varför man drömmer så knäppt. man blir ju rädd för sig själv ^^, haha

Postat av: iRiC

ja det är helsjukt. har iaf hört nån teori om att hjärnan sorterar/berarbetar händelser och upplevelser när man sover, som man haft under dagen. vilket kan tyckas rimligt då mkt man drömmer om kan vara nån känsla man upplevt under dagen... fast det här med flodhästarna i min dröm är lite diffust. haah.

2007-11-06 @ 14:42:46
URL: http://iric.blogg.se
Postat av: mamma

Haha, ibland löser våld saker =) jag gjorde likadant med min kamera, kastade den i golvet och vips, som ny!!! =) HAHA
Mysig blogg förresten! KRAM

2007-11-06 @ 14:51:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits