Dålig

[23:30]

Huh, vilken lång dag det har varit. Känns som att allt har gått så långsamt. Gick i alla fall bra på streeten, hade verkligen rätt känsla i kroppen, och har man dessutom rätt kläder så kan det inte bli fel. Det låter strange, jag vet, men det är faktiskt så. I alla fall för mig. Jag kan inte dansa street i jazzbyxor och jazzsneakers. Det ska vara säckiga brallor och stor t-shirt eller liknande. Idag lånade jag en långärmad t-shirt av J och så hade jag min nya vita fina keps på mig, med bandana under. Då fick jag rätt gangsterfeeling i kroppen och allt kändes bara så rätt ;) 

Rätta skorna är också viktigt när jag dansar. Har mina vita Reebook-skor och dansar i, samma som jag har haft sedan typ ett år tillbaka.. Är rätt sunkiga nu för tiden, mina älskade skor. Måste tvätta dem, ser för smutsiga ut, lite brunaktiga och så där undeligt slitna. Dessutom har sluan gått sönder på högerskon. Inge bra, de är mina BÄSTA dansdojjor, så de får bara inte gå och dö i förtid. Funkar faktiskt inte lika bra att dansa med några andra skor. Köpte ju ett par svarta som jag tänkte att jag skulle börja använda istället, några kassa billiga dojjor som faktiskt var rätt snygga ändå. Den lektionen som jag hade dem på mig kände jag mig som en nybörjare, och det är sant. Inget blev som jag ville, golvet rent av klistrades fast i skosulan och jag kunde inte röra mig lika bra som i mina underbara Reebook..

image281
Vill ha i julklapp :) Svarta skor har jag inte många av direkt, skulle behövas så som jag skitar ner mina skor. Dessutom - Reebook är så bra att dansa i!!

Ja, nu är det nog dags att sussa lite. Imorgon ska jag jobba på donken mellan 10-14. Rätt jobbigt pass, på en Torsdag dessutom, då brukar det bli massor av folk. Och apropå jobb så har jag sökt ett heltidsjobb, hoppas och håll tummarna att jag får det är ni rara. Vill verkligen ha ett heltidsjobb nu! Kommer eventuellt att dansa mer i vår också. Ska försöka sätta ihop ett litet projekt som jag gått och tänkt på ett tag nu. Berättar mer om det någon annan gång, så ni får bygga upp lite nyfikenhet först!!

Och lägenhet ska vi kika på imorgon också, mellan 18:15-18:30 ska vi vara där. Spännande. Bor nära en annan dansgalning då också, skulle vara mysigt att kanske få träffa henne lite mer än bara på DANSA! I Falun där vi båda jobbar och dansar livet ur oss. Hon är ju en sån go människa liksom. Vore ju dumt att inte umgås med någon man trivs ihop med.

Nu - Sova! Godnatt alla rara människor. Ni orara behöver i nte ta åt er ;)

Over and Out//


Kommentarer:
Postat av: Marica

Aww! Detsamma! =) (eller... bor det fler danslärare från Dansa! i Falun i Herrhagen? Haha, i så fall är jag ute på tunn is ;o)) Hoppas ni hittar nåt ni trivs med iaf! Nu är jag sen till lektion! Ses kanske ikväll! Kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits