AJ!

[14:38]

Det river så härligt i halsen. Nu har rethostan övergått i rivhosta. Och ni som är bekanta med den hostan vet hur ont det gör. Har ont i ena örat också, och nu börjar bihålorna göra sig påminda. Måsta köpa Rinexin, annars tror jag att jag kommer bli liggandes med en våt handduk över fejjan hela helgen. Det är typiskt att man ska bli sjuk precis innan föreställningstiden. Lovisa har tydligen samma problem, vi verkade rätt så förkylda och hängiga båda två i Tisdags. Det som är störande är att jag håller på att bli döv känns det som, jag hör jättekonstigt. Som att prata i en kaffekopp, sådär lite ihåligt liksom. Scary. Blev ju inte bättre av att pappa berättade att han har haft nedsatt hörsel på ena örat sen en kraftig förkylning förra året..

Huh, jag är så trött hela tiden. Och huvudvärk. Och.. Gud vad jag gnäller. Men det verkar bli så att man blir sjukare av att bli äldre, om ni fattar vad jag menar. Kan inte komma ihåg att jag tyckte det var SÅ HÄR jobbigt att vara snorig och ha hosta. Fast, nu får jag ju lätt bihåleinflammation sen jag hade det under studentveckan.. Så nu får man ju nästan bihåleinflammationen direkt på köpet när man blir snorig. Inge kul!!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Nicolaserica

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits