Åhh!

[20:58]

Nu är vi hemma i lägenheten igen. Har ätit så mycket både igår och idag, tror att jag kommer explodera i sömnen eller något. Svullen som en gris känner jag mig. Käkat tårta igår, och TVÅ gånger idag. Bläh, jag tror jag spyr snart! Fast.. Det var gott förstås, men nu såhär i efterhand så inser man hur mycket stryk kroppen tar av allt fett man häller i sig. Victoria the pig, det är mitt namn idag.. Kan joina klubb med Nasse, men Nasse är dock inte lika svullen som jag känner mig just för tillfället!

Något har hänt med datorn. Allt är så mycket större, ikonerna, texten. Måste åtgärda. Pappa sa något om att det kunde vara fel på grafikkortet.. Vad vet jag? Jag försökte fixa det under egenskaper, men datorn ville inte det. Suck, dataproblem måste vara världens mest tråkiga problem.. Förutom finnar och utslag, tovor i håret och sånt kanske.

Festen igår var kul, långtråkig bara på slutet när man inte hade något mer att dricka. Bilder blev det inte så många av. Fick låna pappas nya digitalkamera, men han glömde att tömma den på kort INNAN jag fick den, så det fanns inte så mycket plats kvar insåg jag på tok för sent. Men några kort kan vi kanske få tag på som jag i framtiden lägger in här. Den som väntar på något gott... :)

Måste försöka byta bort min jobbtid i helgen IGEN. De kommer tro att jag inte vill jobba där någe mer. Är bara så typiskt att jag BARA har fått helgpass, och jag vill kunna åka hem under någon helg innan 2020! Måste prata med schemaläggaren, annars kommer det bara bli jobbigt i framtiden. Mamma och pappa kommer aldrig få se mig igen kanske, och det är allvarliga saker..

Gud, jag känner mig som en gravt synskadad person med denna storlek på alltihopa. Åtgärda, och det är NU!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Ohyes

Palm från Vinäs, ringer någon klocka? ;D

Postat av: ulrika_m

Instämmer i frossandet. Hela helgen. Inte bra. Man kanske skulle ta och dansa lite, det lär väl bränna kalorier, visst? Angående dina jobbtider så har jag bara en fråga till dig - NÄR EXAKT hade du tänkt att vi skulle träffas och scrappa när du bara jobbar och jobbar? Det här blir svår prioritering för dig - pyssel (mysigt, trevligt, roligt) eller träffa mamma och pappa (åka långt norrut, kallt och eländigt). Nejdå, du ska väl inte behöva välja, hoppas att vi kan ses nån gång framöver! Kramen.

2007-11-04 @ 21:50:26
URL: http://macgregor.webblogg.se/scrap

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits