Tokigt..

[18:13]

Ja nog är det tokigt hur tiden springer om en hela tiden. Jag jäktar omkring som en virrig anka och vet mestadels av tiden inte alls vad jag egentligen pysslar med. Nu sitter jag här och ska vara duktig att uppdatera min blogg som jag försummar hela tiden. Bloggen är ju dock inte hela mitt liv, så jag hinner ju inte allt för ofta med att uppdatera tyvärr.

Genomled en halv kväll med Eurovision Song Contest - Skulle jag inte ha gjort. Sämsta program hittills. Det enda som var bra var Christian Luuk som kommentator. Annars var det bara kasst. Fanns typ tre låtar som man kunde klara av att lyssna på.. Usch, nu är schlagertävlingen DÖD, lika bra att sluta sända från och med nu, för uppenbarligen så funkar det inte längre. Blähä säger jag, nu bojkottar jag det!

Tvätt i tusentals kilo, och FY vad tråkigt det är att tvätta. Jocke är hos sin syster och hämtar sitt snickarbälte. Jag dör av uttråkning. Tror det är pizzatime sen ikväll, skulle vara gott.

Stack en snabbis till Lager 157 i Sågmyra tidigare idag. Typ rusade igenom hela butiken, ingen idé att titta så mycket, för det är när man inte har pengar som man hittar ALLT som man vill ha. Så jag blundade för det mesta. Gick igenom hela alltet på typ 15 minuter kanske. Sen köpte vi fika, J. ville ha chokladboll och Victoria tog dumt nog snickerskaka som jag blev bajsmätt på. Uha, var illamående i över en timma. Sen i alla fall så köpte vi "kalleboll" åt min brorsdotter och två snickerskakor till brorsan och frugan hans :) Älskar att vara därute. trivs så bra med dom, och det är så himla mysigt att ha Amberle i närheten!! Där vill jag vara mycket oftare..

Denna vecka som kommer, uha vilken vecka. Ska fram och tillbaka till Mora typ hela tiden. Är Stora Daldansen veckan, och vi ska jobba här och där och se massa roliga föreställningar, sen har vi föreställning på Fredag kl 12:00 på Gågatan mitt i Mora centrum. Missa inte det!

Nu ska jag kolla omkring efter något vettigt att göra. Kanske borde städa, men just nu skiter jag i vad jag måste faktiskt -  Jag orkar helt enkelt inte.

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits