Stämplar

[22:18]

Okey, nu vet jag att jag nästintill spammar, men nu hittade jag något som JAG VILL HA! Lösningen på problemen, med att man inte har en Cuttlebug eller Squeeze eller liknande som man kan stansa ut bokstäver med, är Mini Wood Stamps, A-Z.. Ska ju rådfråga Monica såklart, om vad hon tycker om produkten och om det verkligen är så bra som jag hoppas på. Sen vet jag inte engentligen alls vilka ord som jag använder som ska sitta var, men jag tyckte meningen om Squeezen och det där lät rätt bra faktiskt, återstår att se om jag fattar vad jag menar.. Eller fattar var orden betyder.. Eller.. Ja..

image54
Adresen till Pappersvinden är
www.pappersvinden.se, eftersom att länken inte verkar funka i mitt tidigare inlägg! Jag vet i alla fall att jag tror att jag skulle behöva sådana där små ministämplar. Hmpf.. Kanske räcker med att man säger ministämplar, man fattar säkert redan att de är små.. Virrpanna! Är, i alla fall, säkert megasvårt, för mig som inte är så insatt i det där med stämpling, att faktiskt få det snyggt. Men man kan väl lära sig, I guess..

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits