Sen uppvakning

[11:23]

Typ nyss uppvaknad. Usch, jag hatar att sova bort förmiddagen, för då går resten så jäkla fort. Och det gillar jag inte. Jag skulle ju hinna städa och plocka i ordning. Ska till Pappersvinden och köpa lite grejs. Har bara 200 kr på kontot, men då får de gå till scrapsaker! Ska ner på stan och köpa något på Apoteket åt Jocke också, vill sola.. Gah, jag kommer inte ens hinna med två av dessa saker!

Ikväll är det kurs på Pappersvinden också, vill dit. Var ute i Sågmyra hela kvällen igår, jättetrevligt och vi hann till och med scrappa litegranna. Eller.. Ja... I alla fall Monica... Jag satt mest och pillade på  mitt minialbum som jag fortfarande bara hunnit med två sidor i.. Jag är seg som en snigel, jag vet.. Ska försöka hinna med det idag också, scrapping alltså. Återstår att se om det blir av, för jag antar med min takt att det inte kommer att hinnas med.. Men jag måste nästan hinna lite i alla fall. Eller.. Jaja..

 
Mums för lite gott att dricka. Kanske ska göra något sådanthär sen.. :)

Dagens låttips: Jason Mraz - You And I Both

Jag vet att jag tjatar som en galning om denne artist, men i mina öron är han helt fantastiskt duktig sångare, tilltalar mig som bara den. Återstår att se om jag är den enda som tycker så. Han kommer ju till Peace & Love i sommar, för er nyfikna. Hade velat se honom live, men så blir det väl inte I guess..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Elin

Tack så mkt :)
Jo det var juh jätte länge sen man såg dig nu, får bli skärpning ;)Allt prima här med iaf :P
Så vart håller du hus om dagarna då? ;) *puss o kram*


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits