Scrapping och mat

[19:50]

Har varit på Pappersvinden och inhandlat lite grejs som jag kände att jag behövde.. Egentligen behövde jag nog bara Diamond Glaze, men det blev typ massa papper och sånt också. Dessutom har de fått in massa nya papper som jag ska köpa när jag får pengar på Fredag. Mohaha! Gottigotti alltså. Gå in och kika om ni har vägarna förbi, definitivt att rekommendera..

Nu ska vi ta och käka lite mat, är hungrig som bara den. Ingen gourmetmat direkt, men gott :) Så det får la duga tills man blir miljonär och kan köpa vad som.. Den dagen lär dock dröja om jag får gissa rätt.

Nya hästen kommer troligtvis på Fredag, spännande, spännande!

Over and Out//


Kommentarer:
Postat av: Joachimvanessa

Spirits are speaking in my dreams and other ways


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits