Scrapbooking

[21:55]

Denna härliga kollektion pryder baksidan av Craft Life & Home spring 07 tidningen, och jag skulle verkligen inte tacka nej till att ha det så här färgit och tokigt sött på skrivbordet. Inte för att jag egentligen har något sådant, men om jag hade haft ett skulle jag bannemig vilja att det var prytt med dessa saker! Kvällens hetaste enligt mig, helt klart..

image52

Och nu när det ändå är Mors Dag på Söndag, varför inte ta och scrappa en liten söt presentask att lägga något sött i. Kanske godis, kanske ett smycke, vad vet jag. Man kan ju även ta och göra en bukett med blommor för att försäkra sig om att de faktiskt håller sig i mer än en dag. Det jag vet är att mammorna där ute skulle smälta som glass i micron om de fick ett sånt här kit av en omtänksam dotter/son. Jag skulle då inte tacka nej till att få något sådant, om jag hade haft barn då vill säga..

image53

Helt gudomligt fint. Åh nu vill jag bara sätta mig ner och scrappa, scrappa, scrappa. Ska på kurs imorgon, då ska vi göra en liten ask där man kan lägga godis eller dylikt i. And guess what? Jo mamma ska få den :) Besök
Pappersvinden för lite shopping eller något, finns webshop nämligen. Värt är det att besöka butiken in real life, ännu bättre.. Trevligt folk, gullig butik och framför allt tokigt mycket saker som man blir besatt av att ha!

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits