Mors dag och avresa till Finland

[13:12]

Underbar helg. Har varit hem till Maria, Erik och Oliver. Har åkt hem till Mora och lämnat Mors Dags present till mamma och svärmor och sen har vi tillbringat senaste dygnet hos Micke, Monica och Amberle. Hur mysigt som helst. Ville inte åka hem. Tack för en underbart trevlig kväll, morgon och förmiddag :) Ni är bäst!

Nu ska jag panikpacka. Måste hinna duscha också. Pjuh, nu har jag bråttom. Ska till Finland imorgon, avresa till Sthlm idag för att sova över där och åka vidare till grannen imorgon. Nu måste jag alltså börja.. Jag ska då ha en trevlig vecka och jag hoppas verkligen att ni tänker ha det med. Kommer att sakna min älskling bara, men vi ses snart igen!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Alvmarken

Tack för senast!
Hoppas du får kul i Finland...
/Big Brother

Postat av: Remimarlene

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2008-09-22 @ 14:27:01
URL: http://remimarlene.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits