Ledig dag

[11:26]

Japp, röd dag idag. Det innebär att jag faktiskt är ledig från dans idag.. Inte helt, men nästan. Ska ha genrep kl 16:00 inför föreställningen imorgon. Pirrigt, men det ska bli SÅ kul! Så idag ska jag och älskling hitta på något. Kanske ska åka ut och kolla var jag växte upp. Skulle vara kul att åka dit, har inte varit där på så jäkla länge.

Har nyss varit och solat lite med BajsElin. Skönt, men har aldrig solat där så jag var lite rädd att solariet skulle svälja mig hel där ett tag. Men jag överlevde och mina fräknar är stora som kratrar igen. Ser inte klok ut nu, men det blir förhoppningsvis bättre och bättre över dagen.

Nu ska jag raka min karl på huvudet - Igen. Han vill inte ha hår längre.. :)

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits