Inte långt kvar!

[00:20]

Man kan fråga sig vad jag gör uppe denna tid på dygnet. Är egentligen meningen att jag ska sova, men jag var ju så dum att jag gick och sov två eller om det var tre timmar mitt på dagen - Detta är resultatet. Bittert..

Ja, om några timmar är det dags för föreställning. Jag börjar bli nervös, men jag vet att det kommer att ordna sig med nerverna, för jag är SÅ taggad på samma gång. Dålig kombination måste jag säga, för jag brukar ha så svårt att äta när jag är nervös, eller taggad.. Hmm.. Kommer alltså inte äta frukost. Jag ska dricka drickyoghurt på resan, och käka banan. Det brukar funka..

Sitter och tankar musik till mobilen nu. Skulle egentligen ha masserat J litegrann som jag lovat, men as usual så blir det något i vägen. Har tankat ur alla kort också, så jag kan knäppa imorgon och på Lördag. Ska bli spännande att se balettävlingen :) Har inte sett den tidigare, så jag antar att man kommer att sitta och gapa som vanligt när man ser andra dansa.. Det blir ju heller inte bättre av att de flesta troligtvis kommer att lyfta benen så högt att det kan bita sig själva på tånaglarna utan att behöva böja sig åt något håll..

Var ute och kollade i Linghed idag, där vi bodde när jag var liten. Så annorlunda. Var mycket mindre än vad jag kan minnas. Kan ju bero på att jag blivit några centimeter högre också kanske.. Men ändå.. Vad jag beskrev som en stor damm var snarare en liten å eller något.. Hm, jag måste ha varit väldigt liten när jag var mindre..

Till sist vill jag tipsa om lite musik som just nu ligger på topp i mina spellistor:

~ Rufus Wainwright - Halleluja
~ Jason Mraz - I'm Yours
~ Chris Daughtry - I'm Going Home
~ Michael Bublé - Home
~ Michael Bublé - LOVE
~ Michael Bublé - Always On My Mind
~ Michael Bublé feat. Nelly Furtado - Quando Quando Quando
~ Jack Johnson - Breakdown
~ Black Eyed Peas feat. Jack Johnson - Gone Going


Har Michael Bublé feber.. Men han är ju SÅ JÄKLA bra. Får inte nog! Men min absoluta favorit just  nu är definitivt Jason Mraz med I'm Yours. Hur bra som helst. Har lyssnat på den typ femtioelva ggr bara senaste halvtimmen. MUMS!

Nu måste jag sova, så jag orkar upp och duscha imorgon bitti, måste hinna med så mycket. Bläh för det men JA för föreställningsdagen! Godnatt och sov gott, för det ska jag göra.

" - Ska det vara kokos på bollen?
- Ja annars hade det väl inte varit en kokosboll?"


Over and Out//


Kommentarer:
Postat av: Alvmarken

Först vill jag bara kommentera att Rufus Wainwright är helt okej, sen vill jag bara säga... hahaha... kokosboll!
Tycker om dig syrran!
/Big Brother

Postat av: Henningirmelin

I kinda like it. Thanks!

2010-12-02 @ 11:02:57
URL: http://henningirmelin.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits