Ensam hemma..

[21:25]

J är jobbnarkoman. Han jobbar än. Jag sitter här helt ensam och tråkar ihjäl mig. Väntar sen i Fredags på ett bekräftningsmail från Bounce att jag får komma och dansa i sommar. Har inte kommit någe än, är rädd att jag blivit av med 2000 kr på inget alls..

På Fredag  har vi föreställning i Mora på gågatan klockan 12:00. De som kan är varmt välkomna att komma och kolla. Har genrep imorgon igen, för det vi hade idag gick bajsdåligt. Så ett till imorgon trots att vi egentligen är lediga. Vi valde det själva..

Ska jobba på evenemang runt Stora Daldansen. Ska bland annat dela ut blommor och sitta i kassa på semin och finalen i balettävlingen. Ska bli SÅ kul att äntligen få se den! Och Bounce är ju där också. SÅ BRA!! Kollade på en föreställning igår med BEEFnoodles - Me like much! Hur king som helst. Är precis sånt som jag vill göra ju! Åh vad jag längtar efter en scen och en bra streetkoreografi :) Mums!

Nu ska jag nog kolla på en till Disneyfilm, tänker inte kolla på Lost!
Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Skräptanten

Nu har jag hittat hit också, tack vare din supergulliga kommentar i min blogg! Önskar verkligen att jag kunde åka och se dig dansa, men tyvärr måste vi vara i butiken. :(
Hoppas vi ses snart!

Postat av: Elin

Åhh missade jag det, typiskt :P
Allt bra med dig annars o så då? :)
*kramar*

2007-05-21 @ 10:16:11
URL: http://ellee.webblogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits