Tårar

[16:27]

Nu gör man sådär som man inte ska i situationer där tårarna är nära. Man sätter sig vid datorn, sätter igång de där blödiga låtarna som man vid vanligt sinneslag liksom gillar att tralla och sjunga till. Men nu förvandlas man genast till en jättebäbis som sitter och grinar helt ensam framför dataskärmen. Löjligt, I know. Men det blir faktiskt så ibland. Och idag grät jag till och med i skolan. Bara sådär. 

Då, där mitt bland alla underbara mäniskor, insåg jag att det faktiskt är ÖVER på riktigt, mitt underbara år på dansarutbildningen är borta.. Det smärtar något fruktansvärt. Jag kommer att sakna så mycket. Jag kommer nog till och med sakna benhinnevärken och de akuta sendragen man får mitt i natten av all hård träning dagen innan.. Jag vet att det är flera av de i klassen som jag troligtvis aldrig mer kommer att få se, som Saara som är från Finland. När ska man få se henne igen? Aldrig känns det som just nu.. Och mina lärare kommer jag att sakna, speciellt Magnus och Ellinor - De är som mina extraföräldrar och jag kan inte förklara hur mycket de har gett mig detta år. Tack och lov så får jag ju träna på skolan i höst, så dem får jag se. Men det är ändå ett avslutat kapitel på något vis. Det är så förbannat sorgligt!

Och apropå inget alls så är jag så otroligt glad som har Joakim som finns i mitt liv. Mannen med stort M och snart är det två år tillsammans, och jag älskar honom bara mer och mer för var dag som går. Han är den som får mitt hjärta att fortsätta slå.

Looks like we made it, look how far we've come my baby.
We might have took the long way, we knew we get there someday.
They said: I bet they'll never make it.
But just look at us holding on, we're still together, still going strong.

You're still the one I run to, the one that I belong to.
You're still the one I want for life.
You're still the one that I love, the only one I dream of.
You're still the one I kiss goodnight.

I'm so glad we've made it.
Look how far we've come my baby.

Nu ska jag ta och rycka upp mig och komma ihåg hur mycket värdefullt som jag har i mitt liv att vara GLAD över!
Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits