Tvättdag

[09:21]

Dags för tvättdag, och J är inte ens hemma. Jag får helt enkelt fixa de själv. Trist som satan, but must be done.. Har hinkvis med tvätt och handdukar tar ju sån förbaskad plats. Huh. Tvätt = Tråk!

Var och tränade dans igår med Hanna, Pemlan och Linnéa. Elin skulle ju ha varit där också, men hon hittade annat att göra tydligen. Gick bra i alla fall. Ska vara med på uppträdande under Falu Street.. Säger mig ingenting, säger troligtvis inte dig någonting heller. Jag var ju helt salig över Björks Earth Intruders mitt under reptiden, och de andra gillade den också. Smart drag, jag som tänke koreografera till den.. Nu kommer ALLA att göra det.

Torsdag idag, innebär Fredag imorgon och hemresa till Vika som det är tänkt nu i alla fall. Därför innebär det idag - för mig - en massa plock och pill och dammtorkning och städning och hundra kilo disk + all tvätt som jag satt igång med. Får se vad jag orkar och inte. Jag kommer nog inte, om jag känner mig själv väl, att orka med hälften. Lat som man är. Men men, man får se vad som hinns med under dagen.

Igår insåg jag, by the way, hur jäkla mycket dalmål jag pratar när jag bli uppspelt eller arg över något. Hujeda, hejda mig någon..

Dagens vill ha:



Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Wysteriia

Haha varför försvarar du dig?? haha ;) Alla tycker ju olika om saker och ting :)

Postat av: Wysteriia

Jag trodde att jag skulle hitta massor där men gjorde verkligen inte det :/
Jag är ledig idag så jag softar och tar det lugnt :) Sköt! Du då?

2007-07-05 @ 12:01:44
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits