Tråkiga Lördag?

[12:22]

Av någon anledning så är jag bara less och jävligt lättirriterad idag. Känns som att dagen kommer att bli en skitdag rent ut sagt. Alla verkar småsura och det gör mig ännu syrligare.. Trubbel och åter trubbel. Jag fattar inte hur humöret kan skifta så snabbt. Nä nu blir jag bara mer irriterad över att vara irriterad. GAAAAAH!

Kollade på Click igår, Adam Sandler och Kate Beckinsale på skådislistan. Ganska okey, rätt så weird egentligen. men jag skrattade ett par gånger. Tror att J och min kära svärfar hade det betydligt roligare om jag ska vara ärlig. Så jag sympatiskrattade mest för att dom skrattade tror jag. Sen skrattade jag på såna ställen där ingen annan skrattade.. Jag har nog rätt egen humor.

Har hittat en ny favoritbloggare, men akta er, innehållet kan väcka starka känslor både hit och dit. Men hon är genialisk!
http://skinheadxbarbiedoll.blogg.se/

Jag roar mig med att läsa hennes blogg, så blir jag på bättre humör. Me like personer som gör mig på gott humör. Men liksom, vem gör inte det? Daah! Jag svamlar I know..

Herreguuuuuud vad jag är irriterad, jag vet inte vad jag ska ta mig till. Nu måste jag åka ner på systemet och handla något att dricka till kvällen. Det ska jag göra ta mig fan. Och så vill jag hyra dansfilmen Step Up eller vad den heter. Måste se dans, vill se dans.. SKA se dans.. I-landsproblemen växer sig allt större i mitt lilla huvud. SKÄRP dig nu Victoria..

Nu känner jag min schitzofren..
Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits