Snart dags..

[12:13]

Ja, snart dags att gå bort mot Kopparhatten så man hinner värma upp och så. Huh, sitter och stressar som en tok. Tankar ner lite skön musik till min walkmanmobil så att jag har något att lyssna på along the way.. Gud, är det dags att bli nervös nu.. Jag har inte käkat något heller, och det vågar jag inte nu när jag snart ska stå på scen. Å herregud, vad länge sen det var som jag stod på scen och dansade street.. Hujedamig.. Nu börjar fjärilarna komma känner jag. Inte nervös nu, nej nej. Så onödigt, jag som har varit så lugn hela morgonen. AAAAH!

Wish me luck!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Karin

å guuud va kul!:) jag vill också! ångrar så mycket att jag inte satsade på dansen från början...

Postat av: Linken

Hur gick det, släppte nervositeten?

2007-07-14 @ 01:29:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits